Erikas fotoblogg

Loggbok anteckning

Kategori: Allmänt

Detta inlägget kommer lite sent. För var ute och fotade i lördags den 20/12. men men..

Jag åkte till Kungsholmen för att påbörja mitt fotande till gymnasiearbetet. Mitt mål var att hinna fota i Fredhäll men fick göra det som tiden räckte till så fotade en sevärdhet, nämligen låsen som sitter fast i Västerbrons staket. Vandrade över bron så passade även på att ta bilder på utsikten. Nästa gång jag ger mig ut för att fota ska jag göra det redan när det börjar mörkna lite, man får fortfarande en känsla av att det är kväll fast klockan bara är tre/fyra på eftermiddagen.

Här kommer några av bilderna jag tog från Västerbron. Det var väldigt svårt att ta bilder när det var så mörkt och hade problem med att ställa in bländaren och slutartiden först och så hade jag inte heller något stativ med mig så många av bilderna fick skaknings oskärpa. Men tillslut fick jag till det och några blev riktigt bra.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: